Stop in for a cup of coffee

-
Wow. This was complicated. I've asked Don what size the holes in his yoke are. I'll take it from there ...

I've been waiting a long time to have mine shortened here in Sweden. The company that does it is supposed to be great. And they're only 30 minutes away!

I am surprised that Denny's doesn't list it.. that EBay one might be the best route - looks like they have sold a few - good feedback #'s
There are actually 1350 to 7260 conversion joints on eBay, though:

http://www.ebay.com/itm/360952364062

Probably special for racers that use Dana driveshafts. I guess. I'm the n00b here.

I'll order one if that's what I need. I'll make sure to post a review here when I've driven it 10,000 kilometers. :D

I'd be happy to teach you guys some Swedish. :D :D :D

I actually have a personal tutor at work if I need to speak Swedish. She's my Director of Tech Dev that I stole the lunch bag from and wore as a hat.

Here, I'll have her type some stuff (her picture is attached)

Hej Anders, jag heter Tuula. Jo du, min chef är lite tokig och jag vet ingen annan som skulle ta min lunch väska och ha den som en mössa!. Jag är ursprungligen från Finland men flyttade till Sverige när jag var ganska ung - bodde i Emmaboda, Oskarshamn och i Stockholm. Maken är från Stockolm. Vi har bott här i USA i snart I 28 år.

Attachments

I actually have a personal tutor at work if I need to speak Swedish. She's my Director of Tech Dev that I stole the lunch bag from and wore as a hat.

Hej Anders, jag heter Tuula. Jo du, min chef är lite tokig och jag vet ingen annan som skulle ta min lunch väska och ha den som en mössa!. Jag är ursprungligen från Finland men flyttade till Sverige när jag var ganska ung - bodde i Emmaboda, Oskarshamn och i Stockholm. Maken är från Stockolm. Vi har bott här i USA i snart I 28 år.

I'm not sure if I should be offended or excited!!!

Hello Ddaddy ! Great to see a face and looks like you work around happy folks ! Thank you so much for what you do and have dun, just popped in to say hello ..

Well hello there McMikey... Hope all is well on the hill today...

Everything is as fine as a frogs hair here Ben, I just stripped the hood and trunk and a few other parts of a 72 Carmagea VW (how ever it is spelt) :D

Well I'll be. You know, they actually speak a 'cleaner' Swedish in the Swedish speaking part of Finland than we do. It's really lovely to listen to.

I'll send her a secret message:

Hej Tuula!
Jaså du har dubbelemigrerat. :) Själv bor jag i Lerum utanför Göteborg men är uppvuxen i Karlskoga, mitt emellan Örebro och Karlstad. Jag flyttade hit ner när jag började på Chalmers 1990. Tyvärr har jag en Bad Hair Day så det blir ingen bild just nu. :D

Vad gör ni på företaget egentligen? Jag var själv utvecklingschef en gång. Jag förstod det som det är din titel?

/Anders

Is she married?

I think it... you say it!!! This is great!!!

Yep, she's married. She is my right-hand at work and I call her my "Number One". I even bought her an official Star Trek uniform so she could wear it into work on Halloween.

She smart and funny and loves technology!

Attachments

Well I'll be. You know, they actually speak a 'cleaner' Swedish in the Swedish speaking part of Finland than we do. It's really lovely to listen to.

I'll send her a secret message:

Hej Tuula!
Jaså du har dubbelemigrerat. :) Själv bor jag i Lerum utanför Göteborg men är uppvuxen i Karlskoga, mitt emellan Örebro och Karlstad. Jag flyttade hit ner när jag började på Chalmers 1990. Tyvärr har jag en Bad Hair Day så det blir ingen bild just nu. :D

Vad gör ni på företaget egentligen? Jag var själv utvecklingschef en gång. Jag förstod det som det är din titel?

/Anders

Reply from Tuula...

Hejigen,

Jodu, det var lättare andra gången att immigrera och vi är nu amerikanskamedborgare. Saknar Sverige men det är ganska bra här också.

Vihåller på med läkemedel och omformulerar värk mediciner – tar en gammal”T-Ford” och får det att fungera som en modern racer bil och på så vis drar nerbåde dosen och biverkningarna.

Jagoch Dave håller på med formulerings och process utvecklingen från början tillatt det går till marknaden.

Vadgör du själv nu?

Tuula

-
Back
Top Bottom